Bahçe Bağ Sistemi, Hediye Puanları, Diyalog Cevapları Dev Rehberi

Herkese merhabalar,


Muhtemelen fark etmişsinizdir ki oyuna 13 Aralık'ta gelen güncelleme ile Bahçe ve Bağ sistemi eklendi, biz de olabildiğince hızlı bir şekilde detaylı bir şekilde bu sistemi kaleme almak istedik. Öncelikle bu rehberi hazırlamada muazzam emeği geçen S6-Verdant'a teşekkür etmek isterim.


Öncelikle sistemden kısaca söz etmek gerekirse bahçemize her gün farklı ninjalar geliyor ve bu ninjalar ile karşımıza çeşitli diyaloglar çıkıyor. Her konuşmada doğru seçeneği işaretleyerek aramızdaki bağ seviyesini yükseltiyor ve Saldırı, Ninjutsu, TAI Nüfuzu vb. statlar ve her 5 level bağ ile gelen görev üzerindense Kupon, Karakter Parçası ve Güç İksiri elde ediyoruz. Açıkçası oyunun şu anda ihtiyacı olan temel şey olmadığı kanaatinde olmakla beraber gelmiş olması elbette ki güzel bir olay.

19/12/2018 Güncellemesi: S2-Kami'nin de desteğiyle Gaara, Shikamaru ve Orochimaru'ya birer yeni soru eklendi.
29/12/2018 Güncellemesi: S2-Kami'nin yeni geri dönüşü sağ olsun Naruto'ya bir soru daha eklendi.
04/01/2019 Güncellemesi: S1-Lâvi'nin gözlemi sonucu İça Cenneti'nin Sakura'yla 20 değil, 15 bağ arttırdığı şeklinde hediye listesi güncellendi ve Tenten'e yeni bir soru eklendi.
05/01/2019 Güncellemesi: S30-Zatoichi'nin geri dönüşü sonrasında Jiraiya ve Tenten'e birer yeni soru eklendi.
18/01/2019 Güncellemesi: S4-mehmetman ve S1-Lâvi'nin bildirimleri sonrası Orochimaru ve Lee'ye yeni birer soru eklendi.





Örnek bir diyalog ekranı, yanlış cevap verdiğinizde genellikle karşınızdaki kişinin size rest çektiği ufak bir diyalog mesajıyla, doğru cevap verdiğinde ise olumlu bir dönüşle karşılaşıyorsunuz.





Bu diyalog sisteminin yanı sıra günlük olarak belli hediyeler satın alabiliyor ve doğru tipte hediyeleri doğru kişilere hediye ederek Bağ Seviye'nizi arttırabiliyorsunuz.












Öncelikle her hediyenin her ninja tarafından çeşitli hoş karşılanma oranları mevcut ve bu noktada, öncelikle doğru hediyeleri doğru kişilere atmanız ve jetonunuzdan maksimum randıman alabilmeniz bakımından hediyelerin ninjalarla geliştirdiği Bağ XPlerine ve level/XP tablosuna göz atalım (buradaki veriler, Nirai isimli global oyuncusunun paylaştığı https://forum-narutoen.oasgames.com/page/show-post-16916-1.html rehberinden alınmıştır. İngilizce eşya isimlerini Türkçe'ye çevirmek ve okuma rahatlığı sağlamak adına buraya iliştiriyorum):



















Ayrıca bahçedeki diyalogların cevapları (elimizde bazı eksik sorular olabilir: fark ettiklerimiz olursa bunları zamanla kendimiz ekleyecek olmakla beraber (gözümüzden kaçan soruları, v3 ile eklenen ninjaları vb.) siz kendi bulgularınızı da yorumlardan veya özel mesaj yoluyla iletebilirseniz en kısa sürede listeyi güncellerim.) Ctrl+F'nize kuvvet. ^^

Temari Diyalogları:

S: Konoha'nın fıstıklarını çok özledim.
C: Konoha'nın fıstıkları Rüzgar Ülkesi'ninkinden daha iyi.

S: Her gün saçını bağlamak için çok zaman harcıyor.
C: Neden 4 tane örgü istiyorsun?

S: Shikamaru çok zeki bir çocuk...
C: Kıskanmanın yanında imrenmek de var tabii.

S: Kamaitachi diğer yaratıklar gibi kalsa ne güzel olur.
C: Yaratığın varsa çok iyi.

S: Her yerde şu yelpazeyi taşıyor, hiç mi ağır değil!
C: Bir bakayım mı? Sensu ne işe yarıyor?

S: Gaara sürekli beni endişelendiriyor.
C: Bir abla olarak ona yol göstermen gerek.


Shikamaru Diyalogları:

S: Bütün bu işler neden hep beni bulur ki...
C: Tabii ki senin stratejik yeteneklerin var!

S: Choji yine kebap yemeye çağırdı.
C: Sen de pek iyi yiyiciymişsin.

S: Kadınlar çok zahmetli...
C: Öyle ya. Kızların düşüncelerine akıl sır ermez.

S: Her gün aynı tekniği çalışıyoruz be...
C: Ben de senin gibi ninjutsuları kontrol etmek istiyorum!

S: Beni rahatsız etme...
C: Senin kadar zehi olsam yeterli.

S: Off yine zahmetli işler beni buldu...
C: O zaman yatıp biraz göğü izleyelim.

S: Görev sonunda bitti...
C: Lider olmak zor olmalı?


Tenten Diyalogları:

S: Kitaplardan çıkardığım eşyalar çok iyiymiş.
C: Zaman boşluğu ninjutsusunda baya iyi ama.

S: Bugünlük eğitim buraya kadarmış!
C: Boş şans! Yalnızca bir güç istemiyorum.

S: Savaşta çok uygunmuş bunlar.
C: Ayrıca çok güzel!

S: Temari gibi rakibe karşı güçsüz kaldı...
C: Ninja eşyalarına çakra sokmayı neden denemiyorsun?

S: Her gün şu eşyaları toplamak için çok zaman harcıyorum ya hu.
C: Çok iyisin! Kunai ve Shuriken bana yeter.

S: Param olunca ninja eşya dükkanı açacağım!
C: Konoha'nın en iyi Ninja Eşyası Dükkanı olsa gerek!

S: Neji ve Lee çok çalışkan.
C: Onlara güvenilir mi ki?




Lee Diyalogları:

S: Gai Sensei benim çalışkan bir yetenek olduğumu söyler.
C: O zaman Gai Sensei'in umudunu devam ettirme.

S: Mutlaka bir gün Neji, Sasuke gibi ninjaları geçeceğim!
C: Sadece yetenek bir işe yaramaz. Çalışkan da olmak gerek!

S: Sakura-chan neden bana hiç bakmıyor ki...
C: Çünkü sen Sasuke kadar gülü değilsin.

S: Gai Sensei'in bana verdiği antrenman giysisini sevdim!!
C: Çok canlı ya hu...

S: Ninjutsuymuş, genjutsuymuş bunların hepsini en iyi ben yapacağım!
C: İyi dedin! Birlikte Konoha'nın çevresinde 20 tur atalım!

S: Konoha'nın çiçeği yine açıyor!
C: Çiçkeler açtığında daha parlak olacaktır.


Orochimaru Diyalogları:

S: Etin raf ömrü çok kısadır ha...
C: Tabii ki! Yalnızca canlılık ile sonsuzluğa ulaşılır!

S: Daha fazla ninjutsu elde etmek istiyorum! Tüm ninjalar!
C: Bu kadar çok talim yaptım. Kesin bir sonuca ulaşmışsındır.

S: Sasuke'yi yenerek yeni teknikler geliştirebilirim hahahaha!
C: Adım adım devam et, acele etme.

S: Zafere giden yolda çekilen çile kutsaldır.
C: Öç en büyük enerjidir. Peki ben bunu kontrol edebiliyor muyum?

S: İnsanların yaşam amacı yoktur. Fakat yaşamda için bazı ilginç şeyler ortaya çıkar.
C: Orochimaru-sama, sana tapıyorum ama ben kızları seviyorum.

S: Göz yaşları bana hiç bir ifade etmez. Göğe çıkmayı seçtiysen... Ben de bu düşünceyi kovalayabilirim!
C: Orochimaru-sama, dünyadaki her şeyin bir harmonisi vardır.


Cevabı "Bana sınırsız güç verebilir misin?" gibisinden bir soru yakaladım az önce ama not almayı unutup cevap verdim: gören olursa benden önce tam metni atarsa hoş olur. ^^


Hinata Diyalogları:

S: Neji ağabeye yine yenildi...
C: Kendi gücüne odaklan!

S: Yeni bir görev daha aldım.
C: Umarım bir sorunun yoktur?

S: Atkı örmek çok zor iş...
C: Bu kadar ilgilisin. Bir erkeğe mi örüyorsun...

S: Kiba ve Shino sürekli çalışıyor...
C: Kibo ve Shino güvenilirler mi?

S: Naruto-kun'un gölgesine tekrar bakmayacağım!
C: Çok güçlüsün! Onu takip et bakalım!

S: Diğer kadınlar ile hamama gitmeyi istemiyorum.
C: Bu kadar utangaç olma.


Jiraiya Diyalogları:

S: Sana söyleyeyim, ben Gama Sennin'im.
C: Senninlerden biri olan Jiraiya-sama!

S: Saçım neden beyaz ki... Genç kızlar benim yaşlı biri olduğumu zannediyor.
C: O senin stilin ama.

S: Ninja nedir, biliyor musun?
C: Ninja, her şeye dayanıklı olabilen kişidir.

S: Bu görevde geri gelemeyebilirim...
C: Sen yaşamaya devam edeceksin!

S: Hadi birlikte hamama gidelim.
C: Yine mi kaplıca?

S: Gel hadi bi kaç kadeh devirelim.
C: Peki tamam. Jiraiya-Sama ile yapıver



Gaara Diyalogları:

S: Babam beni neden gözetliyor?
C: Onun da kendine göre dertleri var tabi

S: Jinchuriki… Bu kelimenin anlamını bilir misin?
C: Enerji ve gücün bulunduğu yer değil mi sanki?

S: Kankuro kuklası ve Temari benden korkuyor gibi…
C: Sizlerle biraz daha konuşayım.

S: Her yere şu su kabağı ile gidiyor… Çok zahmetli…
C: İçinde senin en sevdiğin silah var.

S: Sonunda doğru düzgün uyuyabildim.
C: Önceden neden uyku tutmuyordu?

S: Naruto, bir gün mutlaka Hokage olacaksın...
C: O senin en iyi arkadaşın mı?


Deidara Diyalogları:

S: Güzel bir teknik oluşturmayalım mı?
C: Patlayan kil artık hazır. Başlayalım!

S: Süper tekniklerim için hazırım artık.
C: Evet!  Seni destekliyorum!


S: Yeni kilden klonumu görmek istemez misin? Düşmanı yakalamaktan ziyade onu patlatabilmek önemli! Evet!
C: Çok iyi! Patlat da göreyim bi!

S: Gerçek sanatın ne olduğunu biliyor musun?
C: Tabi ki! Sanat bir patlamadır.

S: Onoki’nin patlamış killerine ne yapmak istiyorsunuz?
C: Çok eğlenceli olmalı! Hadi!

S: Sasori’nin hakaret sanatı çok doğrudan ya hu…
C: Evet! Kendini patlatmanın güzelliğinden ne anlar o.


Naruto Diyalogları:

S: Sasuke gibi bir aptal nasıl tövbe eder ki?
C: Sasuke… Onun da kendi acısı var.

S: Offf çok acıktım!
C: Sana bir ramen ısmarlamayım mi?

S: Ero-Sennin neden bu kadar azıtmış ki?
C: O da çok çalışacak tabi ki.

S: Bugün de hayallerim için çalışacağım!
C: Bir gün mutlaka Hokage olacaksın!

S: Bugün bir geninim fakat yarın Hokage olacağım!
C: Naruto, kolay gelsin! Sana inanıyorum!

S: Hinata’yla ne zaman gözgöze gelsek suratı kızarıyor.
C: Neden ki? Belki de senden hoşlanıyordur?

S: Offf, çok acıktım!

C: Sana bir ramen ısmarlamayım mı?



Sakura Diyalogları:

S: Tedavi ninjutsusu ile daha iyi olur.
C: Sakura-chan çok sevecen birisi

S: Artık benim korunmaya ihtiyacım yok.
C: Sakura, büyüyorsun artık.

S: Ben de bir gün Tsunade-sama gibi bir Ninja olacağım!
C: Eğitimi ciddiye alırsan yaparsın. Aptal biri değilsin sen

S: Naruto’yu göz ardı ettiğimizde sürekli büyüyor.
C: Naruto yapıyorsa sen de yapabilirsin.

S: Sasuke-kun’u nasıl geri getirebilirim ki?
C: O zaman onu biraz etkilemelisin. Ama belli olmaz.

S: Ino neden sürekli benimle boğuşuyor?
C: Bu yaştaki kadınlar böyledir.


Kakashi Diyalogları:

S: Ben bugün yine insanlığın yolunda kayboldum!
C: Herkes yolunu kaybeder… Herkes…

S: İça Cenneti’ni okumaya devam edeyim.
C: Haha  Hmmm! Hmmm! Jiraiya-sama’nın eseri o!

S: Gai son zamanlarda benimle dövüşmeye gelmedi hiç.
C: Kakashi sensei dövmüş olmalı

S: Sasuke, Sakura-chan ve Naruto. Siz bir takımsınız, unutmayın!
C: Evet, Kakashi sensei

S: Ne önemlidir ne değildir… Bunu bilmiyorsun henüz
C: Dostluk en büyük hazinedir. Onlar bizim bağlarımızdır.

S: Şimşek kılıcı için gereken çakra çok fazla. Kendimi güçlendirmeliyim!
C: Çok iyi!  Şimşek kılıcı bir yıldırım gibi he!


Sasuke Diyalogları:

S: Ne oldu? Yeni numaralar öğrendim.
C: Bak hele ne yapacağım.

S: Naruto neden sürekli bana bulaşıyor?
C: Çünkü o da sizin aranızda ki bağı bırakamıyor.

S: Orochimaru tam bir cambaz…
C: İnsanı kıskandıracak güce sahip

S: Nasıl daha güçlü olunabilir?
C: Hedefini sakın unutma!

S: Onu bulup öcümü alacağım!
C: Anlamazsın ama ben seni destekliyorum.

S: Hala anlam veremiyorum. Itachi neden böyle bir şey yaptı ki…
C: Ben de anlamıyorum… Fakat bir şeyler olmalı


Umarız rehberin bahçe sistemi yeni gelmişken sistemden maksimum randıman almanıza katkısı bulunur, herkese iyi oyunlar. ^^



Yorumlar

  1. İyi Ve Deidara Nasıl Açılıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bağ sisteminde yalnızca elinizdeki ninjalar arasındaki bağ ninjaları bahçenize uğrar. Farklı versiyonlarından herhangi biri yeterli. Örneğin normal Deidara'nız varsa sadece, ya da Deidara'nız olmayıp sadece Edo Deidara'nız varsa bahçenize uğrar. Elinizde olmayan ninjalar ise uğramamakta.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlarıda ekleyi verin
      Tenten
      S: Neji ve lee çok çalışkan
      C: Onlara güvenilir mi ki

      Jiraiya
      S: Gel hadi bi kaç kadeh devirelim.
      C: Peki tamam. Jiraiya-sama ile yapıver.

      Sil
    2. Şimdi ekliyorum, teşekkürler. ^^

      Sil
    3. rica ederim yeni sorular çıkarsa eklerim.

      Sil
  3. Orachimaru

    S: Göz yaşları bana hiç bir ifade etmez. Göğe çıkmayı seçtiysen... Ben de bu düşünceyi kovalayabilirim!
    C: Orochimaru-sama, dünyadaki her şeyin bir harmonisi vardır.


    mehmetman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta ekleyeceğim, teşekkür ederim. ^^

      Sil
    2. yorumu biraz geç görmüşüm en son da 14 ocak gecesi bakmışım biraz kırıcı olmuş :)

      Sil
  4. Naruto

    S: Dokuz Kuyruk neden beni istiyor?
    C: Çok mu zayıfsın? Biraz güçlenmeye ne dersin?

    mehmetman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar teşekkürler, bilgisayara geçince ekleyeceğim ^^

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bolluk İçinde: Gelir Sınavı Rehberi

27 Aralık 2018 - Etkinlik İncelemesi